banneri veneala

Venealan ratkaisut

Tarjoamistamme palveluista löydät päivittäisiä rutiineja helpottavia työkaluja niin yrityksesi johdolle, myyjille, korjaamon työnjohtajille kuin asentajillekin. Oikeat työkalut ja laajat sähköiset yhteydet toimittajiisi ja jälleenmyyjiisi vapauttavat sinulta aikaa omaan ydinliiketoimintasi kehittämiseen ja loppuasiakkaidesi palvelemiseen.

Venemyyntiratkaisumme avulla hoidat päivittäiset rutiinisi helposti ja joustavasti. Tarjoukset uusista ja käytetyistä veneistä, rahoituskyselyt, venekauppa ja asiakassuhteiden yhteydenotot käyvät sujuvasti samalla sovelluksella.

Venemyyntisovellus mahdollistaa mm. uuden tai käytetyn veneen varustelun yhdessä asiakkaan kanssa, hänen toiveidensa mukaisesti. Saman sovelluksen avulla myyjä voi hyvittää asiakkaan vaihdokista oikean hinnan sekä huomioida veneen varustetason. Myös lisämyynti ja rahoitukset hoituvat sovelluksen avulla käden käänteessä.


Telakkasovellus tukemaan päivittäisiä rutiineja

DL Primen telakkasovellus auttaa hallinnoimaan helposti veneiden nostoja ja laskuja, talvisäilytysrutiineja sekä huoltotoimenpiteitä talven aikana. Töiden jakaminen oikeille henkilöille on sovelluksen kautta helppoa. Lisäksi saat tilannekatsauksen keskeneräisistä töistä: näin sekä telakkasovelluksen käyttäjät että asiakkaasi ovat aina ajan tasalla työtilanteesta. Valmistuneet työt on mahdollista laskuttaa sovelluksessa viipymättä, jolloin rahavirta toimii läpi talven. Sovelluksen laajat ja tarkat asiakaskohtaiset historiatiedot auttavat työntekijöitäsi asiakaspalvelussa, ja lisäävät asiakkaidesi tyytyväisyyttä.


Varaosasovellus auttaa pitämään varastot ajan tasalla

Varaosasovelluksen avulla myyjäsi pitävät varaston hallinnassa sekä hoitavat myynti- ja ostorutiinit helposti ja sujuvasti. Sovellus pitää huolen siitä, että hinnastot ovat päivitettyjä, jolloin asiakkaalle myydään aina oikea tuote oikeaan hintaan ja oikealla katteella. Myös ostorutiinit hoituvat kätevästi, ja laajat sähköiset yhteydet eri toimittajiin takaavat sen, että työntekijöidesi ei tarvitse tehdä tuplatyötä, vaan kaikki saadaan kerralla kuntoon – tehokkaasti. Suora yhteys valmistajien sovelluksiin helpottaa huomattavasti päivittäisiä rutiineja.

Hyödyntämällä ostajan työkalua voit optimoida varaston niin, että varastoarvo on juuri oikealla tasolla. Varaston hallintaan tarjoamme myös eri tiedonkeruusovelluksia sekä WMS-järjestelmän, joka auttaa käyttäjää keräilyssä, inventaariossa, vastaanotoissa ja hyllytyksissä.


Asiakashallinta kuntoon DL Primen mukautuvalla CRM-järjestelmällä

Yhdessä kanssasi voimme kasvattaa yrityksesi myyntiä paremman asiakashallinnan, tehokkaamman myyntiorganisaation ja tiedon käytön tehostamisella. Myyntiprosessien hienosäätäminen sekä tarjousten ja tulosten seuranta käyvät käden käänteessä työkaluillamme. Venemyyntisovellus yhdessä joustavan CRM-ratkaisumme kanssa mahdollistaa aktiivisen yhteydenpidon asiakkaisiisi. 

Prime3000

Tilaa uutiskirjeemme!

Syötä sähköpostiosoitteesi sille varattuun kenttään. Lähetämme sinulle mielenkiintoisia uutisia ja tiedotteita DL Prime -ratkaisuistamme 1-2 kertaa kuukaudessa.

Kiitos tilauksestasi, saat jatkossa mielenkiintoisia uutisia DL Prime -ratkaisuistamme

Uutiskirje-tilauksen käsittelyssä ilmeni virhe, ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen.

Ota yhteyttä >