« Takaisin

Kesän aukioloajat DL Softwarella

Kesän aukioloajat DL Softwarella

Lähestyvä kesä tuo muutamia poikkeuksia DL Helpdeskin ja päivystyspuhelimen aukioloaikoihin.

To 18.6. DL Helpdesk auki klo 8–17, päivystyspuhelin suljettu

Pe 19.6. DL Helpdesk ja päivystyspuhelin suljettu

La 20.6. Päivystyspuhelin suljettu

Heinäkuussa DL Helpdesk-palvelee sinua normaalisti arkisin klo 8-17. Päivystyspuhelin on suljettu 6.7-31.7.2020. 
Muistathan, että voit olla meihin yhteydessä myös DL Helpdesk -portaalin kautta, josta pääset jättämään viestin tukeemme 24/7.

 
 

 

Verkkokauppa-webinaari 2.6.2020

DL Softwaren huhtikuulle suunniteltu Verkkokauppa-seminaari jouduttiin perumaan koronavirusepidemian vuoksi. Järjestämme seminaarin nyt paljon toivottuna webinaarina 2.6.2020 klo 9.00 alkaen.

Tänä keväänä verkkokauppojen asema on korostunut entisestään yhä useamman yrityksen siirtäessä omia tuotteitaan ja palveluitaan verkon kautta ostettaviksi. Eikä ihme, sillä toimiva verkkokauppa on ahkera myyjä, joka palvelee asiakkaita juuri oikealla hetkellä. Me DL Softwarella tarjoamme helppokäyttöiset integroidut verkkokaupat niin kuluttaja- kuin yrityskauppaan.

Tule webinaariimme kuulemaan lisää verkkokaupan tuomista liiketoimintamahdollisuuksista
Webinaarissa tulemme keskittymään alla oleviin teemoihin, joita monet yritykset joutuvat pohtimaan verkkokauppaa suunnitellessaan.

- Verkkokauppa 2020: Miten tämän päivän kuluttajat ja yritykset ostavat verkosta?
- Miksi omaa liiketoimintaa kannattaa lähteä siirtämään verkkoon?
- Mitä hyötyä ja liiketoimintamahdollisuuksia DL Prime -järjestelmään integroitu verkkokauppa tuo yrityksellesi?
- Miten verkkokauppaprojekti etenee ja mitä se vaatii yritykseltäsi?
- Miten verkkokauppaa ylläpidetään?

Webinaarin ajankohta

2.6.2020 klo 9.00. Webinaarin kesto on noin 2 tuntia. Tulet saamaan linkin webinaariin edellisenä päivänä.

Kenelle webinaari on suunnattu?
Webinaari on suunnattu asiakkaillemme, jotka harkitsevat oman verkkokaupan perustamista ja haluavat saada tietoa siitä, miten verkkokauppaprojekti etenee. Webinaari on suomeksi.
Jos sinulla on mielessäsi kysymyksiä, joita haluat, että käymme webinaarissä läpi, voit jättää meille ennakkokysymyksen ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittaudu mukaan tästä

Varasto ja osto -webinaari 28.5.2020

DL Softwaren huhtikuulle suunniteltu asiakaspäivä jouduttiin perumaan koronaepidemian vuoksi. Järjestämme nyt asiakaspäivän webinaarin muodossa torstaina 28.5.2020. Webinaarin teemana on varasto ja osto.

Webinaarissa käymme läpi mm. laajennetun varastonhallinnan ja varaston optimoinnin hyötyjä liiketoiminnalle. Saat myös ensikosketuksen selainpohjaiseen DL Prime Online -ohjelmistoon, kun tutustutamme sinut ohjelmiston uusiin tuoteominaisuuksiin.

Webinaarin ajankohta
Torstai 28.5.2020, klo 9.00-11.00.
Tulet saamaan linkin webinaariin edellisenä päivänä.

Kenelle webinaari on suunnattu?
Kaikille DL Softwaren asiakkaille, jotka haluavat tehostaa yrityksensä varastonhallintaa ja ostotoimintoja. Webinaari on suomeksi.

Webinaarin sisältö
Webinaarissa asiantuntijamme Staffan Nordström tulee käymään läpi seuraavia teemoja. Webinaarin lopuksi jää myös hyvin aikaa kysymyksille ja keskustelulle.

Sisälogistiikan ja varaston optimoinnin hyödyt
- Milloin yrityksen kannattaa siirtyä laajennettuun varastonhallintaan (WMS)?
- Laajennetun varastonhallinnan tuomat hyödyt liiketoiminnalle

DL Prime Onlinen toiminnot optimoinnin tukena
- Mikä on DL Prime Online?
- Vastaanotto- ja varastotoiminnallisuudet
- Keräilytoiminnot

 

Ilmoittaudu mukaan webinaariin >

DL Helpdeskin poikkeukselliset aukioloajat toukokuussa

DL Helpdeskin poikkeukselliset aukioloajat toukokuussa

 

DL Softwaren Helpdesk ja päivystyspuhelin ovat suljettuna vappuna 1.5. ja helatorstaina 21.5.

Iloista vappua!

 

Teemme päivitystöitä hosting-palveluumme 28.–29.4.2020 välisenä yönä.

Turvataksemme hosting-palveluiden tehokkaan toiminnan teemme päivitystöitä hosting-palveluumme 28.–29.4.2020 välisenä yönä. Päivitystyöt tulevat aiheuttamaan palveluun lyhyitä katkoksia tiistaina 28.4.2020 klo 23:30 alkaaen Suomen aikaa.

Jos käytätte Mobile VPN -yhteyttä, tulette saamaan VPN-clientin päivityskysymyksen ottaessanne ensimmäisen kerran yhteyttä hosting-palveluun päivityksen jälkeen. Vastaa päivityskysymykseen myöntävästi ja asennuksen jälkeen voitte käyttää VPN-yhteyttä normaalisti.

Mahdollisissa ongelmatilanteissa voitte olla yhteydesä tukeemme DL Helpdesk -portaalin kautta tai puhelimitse +358 (0)207 701 730.

Pahoittelemme päivitystöistä mahdollisesti aiheutuvaa harmia.

DL Helpdeskin aukioloajat pääsiäisenä

DL Helpdesk palvelee sinua torstaina 9.4. klo 17 saakka, ja seuraavan kerran tiistaina 14.4. normaalein aukioloajoin. Päivystyspuhelin on avoinna la 11.4. klo 9–13 ja suljettu pe 10.4. sekä su–ma 12.4.–13.4.

Hyvää pääsiäistä!

DL Prime -ohjelmistoja on mahdollista käyttää myös etänä

Koronavirusepidemian aiheuttaman poikkeustilan vuoksi myös monet teistä asiakkaistamme joutuvat miettimään uusia toimintatapoja, joilla varmistaa, että oma henkilökunta voi työskennellä turvallisessa ympäristössä ja liiketoiminta jatkua mahdollisimman normaalina.

DL Prime -ohjelmistoa on mahdollista käyttää luotettavasti myös etänä
Tiesitkö, että DL Prime -ohjelmistoa ja sen toimintoja on mahdollista käyttää sujuvasti myös esimerkiksi kotoa käsin? Voit siis työskennellä etänä mahdollisimman normaalisti ja tehokkaasti myös näinä poikkeuksellisina aikoina. Jos haluat ottaa DL Prime -ohjelmistot käyttöösi turvallisella etäyhteydellä pyydämme sinua olemaan yhteydessä tekniseen tukeemme tai osaavaan myyntitiimiimme, jotka neuvovat sinua asiassa eteenpäin.

Ota yhteyttä myyntiimme numeroon 0207 701 701 tai DL Helpdeskiin numeroon 0207 701 730 tai jätä yhteydenottopyyntö DL Helpdesk-portaalin kautta.

Palvelemme asiakkaitamme normaalisti

Koronavirusepidemian aiheuttama poikkeustilanne ei tuo muutoksia aukioloaikoihimme tai tukemme saatavuuteen. Käytössämme olevat työkalut mahdollistavat luotettavan etätyöskentelyn, jolloin voimme varmistaa, että työntekijämme voivat työskennellä turvallisesti ja palvella asiakkaitamme normaalisti myös poikkeustilanteessa. Asiakkaidemme kanssa sovitut koulutukset ja tapaamiset hoidamme asiaankuuluvasti verkon yli.

Voit siis olla meihin normaalisti yhteydessä, jos haluat tukea, opastusta tai konsultaatiota DL Prime -ohjelmistoosi liittyen.

PERUTTU // Tervetuloa Verkkokauppaseminaariin 7.4.2020

TILAISUUS ON PERUTTU

DL Software pyrkii omilla toimenpiteillään hidastamaan koronaviruksen leviämistä ja tästä syystä siirrämme 7.4.2020 suunnitellun asiakastilaisuuden myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.

 




Asiakkaillemme suunnattu maksuton seminaari järjestetään Hotelli Tammerissa tiistaina 7.4.2020 klo 12.00-16.00. Seminaarissa puhuvat DL Softwaren verkkokaupan asiantuntijat Teemu Antikainen ja Jan Svahn.

Seminaari antaa sinulle käytännön tietoa menestyvän verkkokaupan perustamisesta sekä verkkokauppaprojektin etenemisestä. Iltapäivän aikana pääset myös syventämään osaamistasi verkkokaupparatkaisuistamme, kun tutustutamme sinut DL Verkkokaupan tärkeimpiin toiminnallisuuksiin ja B2B-verkkokaupan ominaisuuksiin. Lisäksi pääset näkemään millaisia liiketoimintaa tehostavia mahdollisuuksia verkkokaupan integraatio DL Prime -ohjelmistoon tuo yrityksellesi.

Kenelle seminaari on suunnattu? 

Verkkokauppaseminaari on suunnattu kaikille DL Softwaren asiakkaille, jotka harkitsevat oman verkkokaupan perustamista tai haluavat kehittää olemassa olevaa DL Verkkokauppaansa. 

Tilaisuus on asiakkaillemme maksuton 

Kahvitarjoilun vuoksi pyydämme sitovat ilmoittautumiset 23.3.2020 mennessä. Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittaudu heti mukaan! Tilaisuus on suomeksi. 

Iltapäivän aikataulu

12.00 Tilaisuuden avaus

12.15–12.30 Verkkokauppa 2020

12.30–13.30 Verkkokauppa projektina

13.30–14.00 Kahvitauko

14.00–15.30 DL Verkkokaupan toiminnallisuudet verkkoliiketoiminnan kasvun mahdollistajana

15.30-15.50 Verkkokaupan kehittäminen

15.50–16.00 Kysymyksiä ja keskustelua

16.00 Tilaisuus päättyy

 

PERUTTU// DL Softwaren asiakaspäivät Tampereella 1.4.2020

TILAISUUS ON PERUTTU

DL Software pyrkii omilla toimenpiteillään hidastamaan koronaviruksen leviämistä ja tästä syystä siirrämme 1.4.2020 suunnitellun asiakastilaisuutemme myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.


Lämpimästi tervetuloa DL Softwaren asiakaspäiville Hotelli Tammeriin keskiviikkona 1. huhtikuuta klo 12.00-16.00. Asiakaspäivien teemana on varasto ja osto. Tilaisuudessa puhuvat DL Softwaren Staffan Nordström sekä yhteistyökumpanimme Qsyksen Sebastian Wollter.

Iltapäivän aikana pääset syventämään omaa osaamistasi DL Prime -ohjelmistosta, kun käymme läpi laajennetun varastonhallinnan ja varaston optimoinnin hyötyjä liiketoiminnalle. Saat myös ensikosketuksen selainpohjaiseen DL Prime Online -ohjelmistoon, kun tutustutamme sinut ohjelmiston uusiin tuoteominaisuuksiin. Asiakastilaisuus päättyy workshopiin, jossa pääset itse testaamaan varastonhallintaohjelman (WMS) toiminnallisuuksia käytännössä.

Kenelle asiakaspäivät on suunnattu? Kaikille DL Softwaren asiakkaille, jotka haluavat tehostaa yrityksensä varastonhallintaa ja ostotoimintoja. Tilaisuus on asiakkaillemme maksuton Kahvitarjoilun vuoksi pyydämme sitovat ilmoittautumiset 17.3.2020 mennessä. Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittaudu heti mukaan! Tilaisuus on suomeksi.


Asiakaspäivien aikataulu

12.00 Tervetuloa asiakaspäiville

12.10–13.30 Sisälogistiikan ja varaston optimoinnin hyödyt

13.30–14.30 DL Prime Onlinen toiminnot optimoinnin tukena

14.30–15.00 Kahvi ja keskustelua

15.00–16.00 Workshop: Kokeile itse varastotoimintoja näppärällä käsipäätteellä

16.00 Tilaisuus päättyy

 

 

Hyvää joulua!

DL Software haluaa kiittää asiakkaitaan ja yhteistyökumppaneitaan kuluneesta vuodesta, ja toivottaa kaikille oikein hyvää joulua sekä onnea vuodelle 2020.

Loppuvuoden aikana DL Helpdesk ja päivystystyspuhelin palvelevat seuraavin poikkeusaikatauluin:

24.–26.12. suljettu 

27.12. 8–17 

1.1.2020 suljettu

6.1.2020

Muistathan, että voit aina olla meihin yhteydessä myös DL Helpdesk-portaalin kautta osoitteessa https://helpdesk.dlsoftware.com


dl joulu 2019

Joulukuun aukioloajat

Joulukuun aikana DL Helpdesk ja päivystyspuhelin palvelevat sinua seuraavin poikkeusaikatauluin:


5.12. klo 8–16 (päivystyspuhelin palvelee kiireellisissä asioissa klo 20 saakka)

6.12. suljettu 

23.12. 8–17 

24.–26.12. suljettu 

27.12. 8–17 

1.1.2020 suljettu

6.1.2020

Muistathan, että voit aina olla meihin yhteydessä myös DL Helpdesk-portaalin kautta osoitteessa https://helpdesk.dlsoftware.com

11.11.2019 alkava postilakko aiheuttaa häiriöitä postinjakelussa

Palvelualojen työnantajat Paltan ja Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU:n välisissä työehtosopimusneuvotteluissa ei ole löydetty ratkaisua, joten PAU:n ilmoittama lakko alkaa maanantaina 11.11.2019. Tämän hetkisen tiedon mukaan lakko jatkuu aina sunnuntaihin 24.11.2019 asti.

Postin arvion mukaan lakon aikana mm. kirjeiden jakelu häiriintyy ja viiveet voivat olla jopa viikkoja. Jos haluat varmistua siitä, että lähettämäsi laskut saavuttavat vastaanottajan ajoissa, suosittelemme miettimään vaihtoehtoisia laskutustapoja lakon ajaksi.

Varmista laskujesi perillemeno myös lakon aikana
DL Softwarelta löydät vaihtoehtoisia laskutustapoja Postin lakon ajaksi. Jos laskumääräsi ovat suuria, voit toimitaa laskut asiakkaillesi pdf-laskuina sähköpostiin tai yritysasiakkaillesi Finvoice-verkkolaskuna myös lakon aikana. Jos laskutusmääräsi ei ole suuri, niin muistathan, että voit lähettää DL Prime -ohjelman kautta myös yksittäisiä laskuja asiakkaasi sähköpostiin.

Ota yhteyttä myyntiimme vaihtoehtoisen laskutustapojen aktivoimiseksi
Tavoitat myyntimme puhelimitse 0207 701 701 (ark. 9-16) tai sähköpostitse sales@dlsoftware.com

Prime Online

Tilaa uutiskirjeemme!

Syötä sähköpostiosoitteesi sille varattuun kenttään. Lähetämme sinulle mielenkiintoisia uutisia ja tiedotteita DL Prime -ratkaisuistamme 1-2 kertaa kuukaudessa.

Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä.

Kiitos tilauksestasi, saat jatkossa mielenkiintoisia uutisia DL Prime -ratkaisuistamme

Uutiskirje-tilauksen käsittelyssä ilmeni virhe, ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen.

Ota yhteyttä >